miercuri, 10 iunie 2009

Ce-mi place mie:X

Ieri mi-am dat seama ca noi intradevar nu avem nimic.Trist,ironic sau pur si simplu amuzant:)

Iar,cum nu am nimic:)) ar trebui sa scriu ce imi place mie :D Lucruri simple care ma fac fericita:> Enjoy:)


-sa cumpar chestii,chiar  e o senzatie de bine  si de satisfactie :X
-succes pe plan profesional:) 
-sa ma plimb:)
-sa stau la soare 
-sa citesc:X
-arta(orice forma a ei)
-teatrul (in special)
-sa-mi ceara cineva scuze,dandu-si  seama ca a gresit:D
-sa dansez/ clubbing
-sa cant/sa desenez
-laptele  praf:)) inghetata si bomboanele raffaello
-sa rad:X
-sa ma admire/aprecieze  "lumea";;)
-sa ajut
-sa organizez diferite evenimente
-sa ies cu catelusa mea in parc
-sa stiu...de la ceea ce o sa se intample in continuare(intr-o zi,de ex.)..pana la lectia de la lic:))
- sa ma plimb cu rolele
- cafeaua,dulce,dupa reteta proprie
- sa joc carti si sa castig:)
-sa ascult muzica,in special kerli
- sa creez diferite outfituri
-culorile(turcoaz,my fav:> )
-masa in oras,plina de rasete si conversatii la nivel f inalt:))
-extravaganta si inteligenta 
-vara
-ora de romana optional:D
-  Dr House  - I adore him:>
-sa citesc alte blog-uri,sa aflu parerile celorlalti despre diferite subiecte
-sa ies cu sis la plimbare:)
-pacea:)) detest certurile:P
-ratiunea si ironia:)

2 comentarii:

Ioana spunea...

...si sa traiesc.

Fotograf nunti Cristi spunea...

Cele mai frumoase lucruri in viata sunt cele simple si gratis:)