luni, 25 august 2008

amintiri.tristete..fericire....

V-ati gandit vreodata cat de rau faceti persoanelor dragi?
De ce oare nu putem uita evenimentele din viata noastra,in special cele urate,rele care ne provoaca adevarate rani in suflet?
Oare amintirile trebuie sa ramana in inima si in memoria noastra fie ele bune,rele...chiar nu le putem uita?unii ar spune k tocmai din cauza asta se numesc amintiri..k nu le putem smulge din sufletul nostru si suntem obligati sa le lasam sa ne chinuie toata viata....
As vrea uneori sa nu-mi amintesc unele lucruri,dar imediat ce ma gandesc la ele imi apar in minte imaginile si sunetele....acelei amintiri(daca putem spune asa...)
Cred k daca rasa umana ar fi un pik mai 'tare',adica sa aiba mai multa vointa ar putea trece peste,dar cum nu suntem de fier nu putem face lucrul asta..dar ganditi-va..ce bine ar fi,nu?Am fi cu totii fericiti....:)
Poate daca am incerca to move on peste amintiri,evenimente,urate,dureroase,in mod inconstient am uita de noi,nu am fi atat de concentrati sa ne mentinem acea imagine care pana la urma nu ne ajuta cu nimic...am putea oare sa ne aratam exact cum suntem?fara masti,fite,aere de 2 lei...
Asa am fi cu adevarat fericiti....
Care o fi oare reteta fericirii?stiu din surse sigure ca fericirea se gaseste in noi.'Oare unde in noi?'va intrebati....Ei bine,eu cred k ea nu se afla in suflet,daca la asta va gandeati,NU,eu cred k se afla in creier,dapz,in capusorul nostru(unde incap asa de multe amintiri...),pentru a fi cu adevarat fericit trebuie sa inveti,sa stii sa'treci peste',sa lasi imaginea de o parte,sa fii u insuti...''.Cum e sa fii u insuti?''te intrebi...Ei bine,trebuie sa fii asa cum esti u de obicei,nu faci nimik gresit dak te arati cum esti cu adevarat.De fapt e mai bine asa,cum ar fi daca intr-o zi ai spune ceva si apoi te-ai razgandi subit?Ai parea k nu esti in stare sa-ti mentii parerile,sau chiar mai rau..ca ti le schimbi pe zi ce trece....Trebuie sa fii tu!
Oare amintirile rele si chiar cele bune au vreo influienta asupra viitorului nostru?Oare chiar ele ne dau sansa la o cariera si o familie buna?Sau,pe alta parte ne fac sumbru viitorul?E exact razboiul infinit intre trecut si viitor....
Personal,cred k noi,oamenii ne putem schimba...putem sa devenim persoane mai bune....dar stiu sigur ca sunt multi care cred k s-au schimbat(sau asa vor sa arate..)dar care in adancul lor..ce vorbesc,..dupa primul cuvant pe care il spun ne dam seama ca sunt fix la fel,nici o schimbare.
Deci daca exista cea mai mik sansa de schimbare a personalitatii,mintii si de ce nu?,chiar a infatisarii...inseamna k cu cea mai mare siguranta exista si posibilitatea castigarii luptei impotriva trecutului!
Ca 'the end' iti pot spune sa treceti peste conditia ta,indiferent care ar fi aceea si fii u insuti!Sau daca nu cel putin incearca sa inveti cum sa faci asta!...Eu deja stiu.

Un comentariu:

Helena spunea...

imi place cum gandesti...mi-ar placea sa traiesc intr-o lume buna si sincera, in care toti sa poata renunta la mastile care ii protejeaza de "societatea actuala" si sa-si deschida sufletul in fata celorlalti....visez sa traiesc intr-o lume ca a ta, si sa pot spune ca sunt fericita...felicitari pentru blog ...promit sa raman o cititoare fidela..xoxo