luni, 25 august 2008

izabela,katie& lisa..cap1...part2

In sfarsit am ajung la job....imi ramane in gand melodia Andrei..''un lucru sa-mi dai,sa-mi spui ca sunt alesa ta''.hmm..oare cand amicul meu de la job alex(bn,seful meu:D) isi va lua inima in dinti si imi va spune ce simte cu adevarat?O sa va spun povestea noastra..ca deja ne cunoastem destul de bine,in caz ca ati citit si prima parte a acestui capitol...De unde sa incep?
De la primul interviu am avut succes si imediat dupa ce am terminat facultatea de drept m-am angajat ca avocat la firma lui.La inceput nu mi se parea cine stie ce dar acum chiar vreau sa continui cu job-ul acesta,deoarece mereu am vrut sa termin si magistratura pentru a deveni procuror...fie...Din prima zi l-am cunoscut pe el,Alex Dumitrescu ce mi-a aratat cu adevarat cum e cu afacerea asta,el intemeind un adevarat imperiu.Acum stiu ca o sa ajung mai departe decat el deoarece taria mea si creierul meu o sa ma ajute sigur,sa nu mai vorbim si de farmecul meu la sedinte,desi am participat numai la 3,ca asistent,am observat ca pot atrage usor atentia asupra lucrurilor despre care vorbesc...Acest fapt e destul de greu de obtinut deoarece stiu ca secretara lui Alex a lucrat un an intreg ca sa participe la una din ele,si nici pana acum nu a reusit(poate si din cauza ca sunt destul de exclusiviste)....Deci.unde eram?aa..la faptul ca Alex ma ajutat foarte tare si simt ca ii place de mine dar nu stiu cum de nu recunoaste; cred k e destul de timid,desi asa ca intre noi pot spune ca arata foarte bine,tipul acela de barbat de care se poate indragosti orice gen de femeie..ooo..deja mi-l imaginez,ce tatic perfect ar fi..desi,sincer nu am de gand sa ma marit asa de repede,cel putin nu la varsa asta,doar 23 de ani,astept pana cand ceasul meu biologic o sa inceapa sa ticaie...:),asa incat poate o sa-l auda si Alex...
Ma uit pe niste dosare ,acum lucrez la un caz destul de interesant si sper sa am un merit indeajuns de mare pt ca Alex sa ma invite la o cina,bn nu ma astept la una neaparat romatica dar macar una de afaceri....poate chiar in apartamentul nostru,vad cum scap eu de fete,cred k o sa le dau cardul meu si o sa iasa imediat pe usa....Gata cu visele..am de lucru....desi,daca s-ar indeplini nu m-as supara chiar deloc.
Sunt in pauza de masa..prima grija e sa le sun pe fete..mai intai pe Lisa ,oare ce o fi facut la interviul ei?
Sper k l-a luat,k nu as suporta sa o vad trista,mereu se impacienteaza cand ii sunt puse intrebari,chiar dintre cele mai simple,e o tipa foarte inteligenta,de care sunt sigura ca o sa ajunga departe.A terminat facultatea de stiinte politice dar are destui de multi bani,bine, familia ei are,dar ea le cere ajutorul doar in cazuri extreme...cum ar fi petreceri de ziua ei,bijuterii.(pot spune ca nu e materialista,a inceput cu noi de jos,si a ajuns bine)...cand a fost mica a fost destul de alintata,dar traind alaturi de mn si katie a scapat usor de acest obicei.(noi ii spunem in fata orice,indiferent de gravitatea problemei).
-Lisa,Lisa,raspunde o data la telefon...!!!!incep sa imi ies din pepeni.....sun de 5 minute si ea nu raspunde la celular..uff..
-Alo,da,spune Iza...
-(mereu ma alinta asa..)-Buna!Cum a fost?Ai luat?Felicitari!!,Spun eu destul de incantata...
-Salut.....uff Iza....a fost greu....mi s-au pus tot felul de intrebari...cum de nu am job...despre facultate....familie...
-SI....AI LUAT..??
-Is o tipa smart si am reusit sa-mi tin in frau emotiile..Da am luat!! zice Lisa foarte ''in al 9-lea cer''
-Super,ce bine...o sa lucrezi..o ocazie foarte buna,nu rasare in orice camp o floare frumos mirositoare..job- ul tau e unul dintre cele mai best de pe piata,director adjunct la o 'firma de fite'...
-Da,ma bucur enorm....o sa-mi sun si rudele pt a le spune the god news.
-Ok,te las....si maine la serviciu..deci,nu?
-DA!!De la 8 fix
-Super,exact k mine..gata,acu chiar te las...Te pup si succes
-Ms mult,te iubesc Iza!
-Me 2!
Uff,gata cu Lisa,acu sa vad ce s-a intamplat cu katie,oare ce a facut la test?
-Alo..!Katie..?
-Buna,(pare trista,ma intreb ce s-o fi intamplat,dar mai bn nu o intreb ,nu vreau sa se supere pe mn..)
-Ce faci Katie?
-UFFF.....Sa intamplat chiar ceva naspa tare...testul meu de literatura..nu a mers chiar asa de grozav....
Ce rau imi pare sa aud,ma gandesc k poate e vina mea si a lui Katie,cu petrecerea,shopping-ul....Apropo,i-am luat cadou babutei de la 2,am aflat ca se numeste Martha...care chiar nu e asa de rea pe cat pare,desi..sincer ar putea folosi niste botox si in loc de capotelul ala patat cu gem de mure,i-ar sta grozav cu un costum office....

Un comentariu:

Helena spunea...

Shopping-ul cred ca o sa ramana prima arma a fetelor;)).....de relaxare sau razbunare...intrigile incep sa se teasa si apar primele povesti de dragoste...to be continued....