duminică, 24 august 2008

izabela,katie& lisa..cap1,part1

O noua zi incepe cand soarele rasare...in casa celor trei bune prietene...

-Uff,Lisa,trezeste-te o data, azi ai interviu pentru noul job, mai tii minte care..ca dupa petrecerea de aseara,nici nu am mir ca nu stiu cat e ceasul..! spun eu, Izabela...

-Da,da il am....Cu ce ma imbrac???Nu stiu dak aseara am pregatit ceva pentu interviul ala sta1...cred k o sa ajung ultima...zice Lisa impacientata.

Si deodata intra cu cea mai mare viteza in camera Katiei :

-FETElor???..ati vazut cat e ceasul..de ce nu m-ati trezit?..Azi tre sa fiu devreme la liceu..Ati uitat....Lunea ore de la 7..?

-Da...nu stiu cum se intampla, dar parca lunea toate 3 avem de suferit..zic eu, in timp ce incerc sa caut in dressing-ul ala plin de hainute...

-De ce totul trebuie sa fie asa de greu,? Dupa ce ca incerc sa trec singura peste cateva chestii care imi provoaca lacrimi doar gandindu-ma la ele...mai trebuie sa ma doara si capul dupa petrecerea de duminica seara..like always..(spun eu in gand.....)exact cand gasesc topul acela norocos,bn sau macar asa sper sa fie, ca azi am test la literatura...

-LISA,grabeste-te odata!! Chiar k o sa fii ultima la interviu,si doar stii cum e..ajungi pe ultima suta de metri si cand vine randul tau..tipul care trebuie sa-ti ia interviul spune:''scz domnisoara..orele destinate pt obtinerea acestui job au fost irosite..incercati si alta data..'',incearca katie sa-i aduca aminte lisei de ultimele ei nereusite legate de ultimele joburi pe care le-a avut ea..

-Da,hai fetelor,ms k sunteti mereu alaturi de mine,..vai din nou o sa plang...in 1 rand k o sa intarzii la sansa de job,si apoi k sunteti asa de bune 'best friends'...stiti ce fel sunt eu..mai sensibila(se arata lisa).

Dupa aproximativ 30 de minute fetele sunt pe usa..toate aranjate fiecare conform stilului ei vestimentar...Lisa vrea sa impresioneze(ca de' poate are o sansa reala la un job),nedorind sa arate ca s-a straduit prea mult cu pantofii ei cu toc de 12 centimetri,costum negru clasic cu fusta conica alaturi de o servieta rosie ce ii dadea un aer,sofisticat si office...Katie si-a tras rapid pe ea perechea de blugi rosi,topul negru norocos...dar efortul ei cu adevarat a fost sa stea doar 10 min in fata oglinzii pt ''sedinta ei de frumusete'' creion negru,fard si luciu...app am uitat sa spun de noua ei pereche de sandale romane primite in dar de la alte colege de liceu..pff,nu se compara cu noi...fetele celelalte sunt cu nasul mai pe sus si cateodata le place sa-i scoata ochii bietei katie cu ochii ei injectati de la petrecerile ce au avut loc cu o seara inante,invidioasele!

Si eu,fiind la un job de doar o luna si one half ma vad obligata sa port din nou camasa din matase alba cu cravata rosie,sandale elegante si fusta cu slit...aa...nu k m-as plange,imi place sa abordez stilul asta la slujba,dar cateodata imi place si sa trec peste limita,parand k fac parte din noul videoclip a rihannei...uff ma intorc rapid in casa pt ca am uitat sa-mi iau cardul (dupa ce ne rezolvam toate treburile mergem k fetele la shopping...sportul nostru preferat..:)

Gata, am iesit pe usa..inca o discutie ciudata intre lisa si katie : daca luam liftul sau nu...fass..stam la etajul 5, dar blocul nostru din centru e chiar fain..nu-i de mirare ca amicilor nostri le place sa vina la noi...

...Uff am iesit din blocul nostru..Din nou tipa o batranik de la 2..am uitat sa-i dau ceva cadou de ziua ei si mereu are cv impotriva noastra...las k ma revansez eu azi..dak tot mergem la shopping...

Imi pun geanta pe umar,le pup pe fete si ma urc in masina ,un pic inainte de a-i striga lisei succes la interviu si de asemenea lui katie ce deja sa urcat in Citroen-ul ei si cred k nu ma aude..ei ce conteaza k se uita la mn aproape toti trecatorii..eu imi fac datoria de prietena...

2 comentarii:

Helena spunea...

Ai stilul Sophiei Kinsella, captivant si amuzant, in acelasi timp...am presentimentul ca aceste trei eroine se vor dovedi adevarate invingatoare in lupta cu propriul destin sau cu greutatile impuse de societatea in care traiesc...abia astept sa vad cum vor evolua lucrurile..

Amaya spunea...

are dreptate ralu;))

seamana cu stilul sophiei kinsella...ma dau in vant dupa cumparaturi!!!:P