sâmbătă, 30 august 2008

izabela,katie& lisa..cap1,part3

Deci,mi se termina si pauza de vorbit la telefon,dar sunt nelinistita cu privinta la examenul lui Katie,oare ce o mai fi facut acum?poate imi povesteste cand ajunge acasa,desi daca se simte destul de vinovata,sau daca e foarte mandra de ce a facut,mai mult ca sigur e deja intr-un club cu liceencele ei,oricare varianta ar fi.

Am ajuns acasa,dupa o zi de munca,v-am povestit..k lucrez la un caz destul de greu....pe scara m-am intalnit cu ''babuta de la 2'',adik Martha,si chiar atunci m-am gasit sa-mi scap servieta din mana...si am mai si nimerit in acelasi lift cu dansa....Fie,totusi am observat ca si-a dat cu parerea la cazul meu,mi-a spus sa aplic o lege ce nu e destul de cunoscuta,dar care,din spusele ei o sa faca furori in sala de proces;ba chiar m-a invitat o zi la ea,sa vorbim,i-am spus ca mi-ar placea,cum eram eu sa o refuz?doar nu e frumos....I-am spus ca o sa trec maine la ea,dupa serviciu.....iar dansa mi-a zambit asa,putin straniu,parca mi-ar fi ascuns ceva....

Deschid usa si gasesc apartamentul gol,cica trebuia sa sarbatorim azi...dar vad ca o sa sarbatoresc singura...fetele...doar nu o sa le sun...ce rost mai are?,o seara singura,doar nu o sa patesc nimik...sper:(

Ma asez in fata pc-ului si deschid messenger-ul,vad ca Seful visurilor mele e onlyne..hmm..ce i-as da un buzz...si ma gandesc sa-i adresez un ''buna'',nu are cum sa-si dea el seama ca eu zic ''buna''si ma gandesc la ''te iubesc'',nu?

Apuc sa dau enter si ciudat imi raspunde,il vad asa cam abatut,dar ii zic vestea cea buna:ca am gasit eu o lege cu care o sa castigam procesul,parca se bucura si imi da un smile.Din vorba in vorba,ma intreaba ce planuri am in seara asta,si ii zis ca treabuia sa fie un mare party,dar ca s-a anulat...ma intreaba daca am fost la restaurantul de la noul centru comercial,ii zic ca nu si apoi imi spune ca are specificul lui preferat...cu tupeu si putin rusinata il intreb:''ai vrea sa mergem?''

Si el imi raspunde concis:Da.

nu-mi vine sa cred,desi o sa fie o noapte plina de legi....chestii plictisitoare,atunci cand te intalnesti cu mr Ken,al papuselor Barbie....nu mai conteaza despre ce o sa vorbim toata noapte...ce fericita ma simt,chiar sunt bucuroasa ca fetele m-au ''parasit''.

Cu ce sa ma imbrac?

omg,ce emotionata sunt,cred ca o sa apelez la o tinuta total diferita de cea de la job,doar e cv diferit decat o masa la serviciu cu sefu',tre sa fiu mai speciala...cred ca o sa imbrac o rochie neagra fara bretele,pantofii mei de la casa de moda,negri cu talpa rosie si desigur un sacou stramt,rosu si scurt,foarte classy.Sper sa-i placa lui Alex,dar ma gandesc ca si el va veni elegant si nu in pantaloni urati si tricou de casa,desi,pot spune cu siguranta ca se imbraca foarte smart si e mereu pe placul meu.

Se face ora,si el trebuie sa vina sa ma ia,cu masinuta lui,masinuta,asa ironizand dar intradevar e o masina adevarata,pe care o sa mi-o permit si eu,cand nu o sa mai cheltui banii pe toale de la casa de moda,apropo,patronul e prieten bun cu mn si mereu ma invita sa beau cv cu el,desi l-am refuzat de cv ori...

Ma uit pe geam,sunt gata,ma suna:

-Buna,am ajuns,poti cobora?

-Buna seara.Da,desigur,imediat ajung....desi imi zic in gand ca nu m-am grabit in viata mea asa de repede,bn recunosc,doar cand am aflat ca a aparut o super geanta la reducere....dar atunci singurul meu gand era sa o mai gasesc,acum sunt multe sentimente implicate....

Cobor,in lift mai am fix 1 min ca sa ma uit cum arat,ma dau cu rujul meu special,putin mai fermecator,imi aranjez bn decolteul si pasesc din lift simtindu-ma ca o diva.Pacat ca nu sunt fetele acasa,cred k mi-ar fi facut poze de la gheam,ca niste adevarati paparatzi...fetele mele,ce ma mai iubesc ele pe mn....

-Buna Alex!
-Buna Izabela,mergem?...si imi ofera bratul lui din fata blocului pana la masina,la care normal deschide portiera...ce baiat adevarat,ken-ul meu inteligent!
-DESIGUR,cum sa nu vreau sa merg la brat cu barbatul visurilor mele?omg,sper sa nu patesc din nou,sa ma indragostesc nebuneste de el si apoi sa se poarte cu mn de parca nu as fi existat,dar nu o sa se intample asa,o sa lupt de data asta!promit!

Ajungem la restaurant,comandam cv bun,specialitatea casei,el comanda un vin rosu,si imi spune:
-Iza,arati superb in seara asta!,doamne,niciodata nu mi sa parut ca suna mai bn Iza,ce scump din partea lui,a zis pe un ton ce nu o sa-l pot sa-l uit,dar totodata in soapta,parca ar fi emotionat,sau parca i-ar fi fost teama.Si eu i-am raspuns:
-Alex,vreau sa fiu aleasa ta,omg,nu i-am spus asta,cum puteam sa-i zic eu sefului meu asa..
nu..i-am spus"Multumesc,si u arati grozav in seara asta'',uff,de parca doar in seara asta arata el grozav, tot timpul arata bn....

A fost o seara frumuoasa,s-a incheaiat cu o imbratisare,un sarut pe obraz,un ''noapte buna'' si un ''ne vedem maine la job''.A fost placut si sper sa mai repetam experienta desi nu stiu parerea lui,cu privinta la intalnirea din seara asta,sper ca maine sa se poarte natural si sa nu fie distant cu mn,sa se poarte ca astazi.

Ajung acasa.Si deodata tabara fetele pe mn...l-au vazut pe Alex de la balcon si ma tot pun sa le povestesc,dar imi aduc aminte ca Katie nu mi-a povestit ce patise la liceu,asa ca incheiem targul: aflu ce a mai facut de data asta nebunatik de katie si spun cum a decurs intalnirea mea de ''vis''.Prevad ca o sa fie o seara destul de lunga...:)

Un comentariu:

Amaya spunea...

astept continuarea :D deja m-a captat rau povestea :X

puup!